.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شفقت: خدمات دولت نهم ايثارگرانه است

استاندار مازندران خدمات دولت نهم را ايثارگرانه عنوان كرد و گفت: ادبيات مديريت اين دولت نيز با ارزش‌هاي اصيل انقلاب اسلامي عجين شده است.

ابوطالب شفقتدر ديدار با مسئولان سازمان تبليغات اسلامي كشور نقش روحانيت را در زنده نگه داشتن ارزش هاي انقلاب ستود و گفت: روحانيت در دوران شكل گيري و پيروزي انقلاب و همچنين دفاع مقدس نقش ارزنده اي در بيداري انقلابي ايفا كرد و اين نقش هر روز پررنگ تر مي شود.
وي اظهار داشت: نمي توانيم انتظار داشته باشيم كه دولت تمام كار تبليغي خدمات خود را انجام دهد و در اين ميان نقش روحانيت بسيار مهم است.
شفقت تصريح كرد: دولت در تلاش است تا مردم حس بهتري نسبت به خدمات دولت و نظام داشته باشند. استاندار مازندران از مسجد به عنوان پايگاه بزرگ اطلاع‌رساني ديني كشور ياد كرد و بيان كرد: از اين ظرفيت بيشترين بهره برداري را سازمان تبليغات اسلامي مي‌تواند داشته باشد.
وي با اشاره به اينكه تعدد نهاد هاي تبليغي در كشور بايد اصلاح شود گفت: اصلاح اين بخش به ساماندهي امور ديني و فرهنگي منجر خواهد شد.
استاندار مازندران در بخش ديگري از سخنانش از مازندران به عنوان مهد دلاوران ديني ياد كرد و گفت: استانداري مازندران توجه خاصي به فعاليت‌هاي فرهنگي و ديني سازمان تبليغات اسلامي دارد و به همين منظور از محل تملك دارايي در سال گذشته يك ميليارد تومان به مساجد و مصلاهاي استان اختصاص داد.
وي تصريح كرد: در دور اول سفر هيئت دولت نيز يك ميليارد تومان به امور مساجد اختصاص داده شد كه مورد تصويب قرار گرفت.
وي در پايان به جمعيت سيال استان مازندران در فصول سال اشاره كرد و بيان كرد: در حال حاضر يك هزار و 500 دهياري استان مشغول فعاليت هستند كه همه اين ظرفيت‌ها مي توانند براي خدمت در امور ديني روستاها به كار گرفته شوند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 خرداد 1387
آقاي شفقت واقعا درست مي فرمايند. دولت نهم در روي کار آوردن عناصر تازه وارد و صفر کيلومتر که در مصادر اجرائي، پدر مردم و مملکت را در آوردند، واقعا ايثار گري کردند!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.